Így az elején szeretném elmondani, hogy sokat szenvedtem ám ezért a cikkért. Itt vagyok nagyapáméknál, ahol múlt hét óta nem volt net (formáztam a gépet). Most meg hosszú próbák, többszörös újratelepítések, illesztőprogramcserélgetések, ügyfélszolgálattal való csevegés után sikerült megcsinálni az internetet. Mi ez, ha nem állati?

   A Csillag Születik, Magyarország kedvenc tehetségkutató műsora, idén izgalmasabb volt mint ezelőtt, mert a mezőny itt sokkal húzósabb volt. Mondjuk elég sok volt az énekes, tánccsoport se egy volt, tehát leginkább az eladható művészek kerültek be a döntőbe. Bár a legelején nem teljesen azokat gondoltam hogy döntőbe kerülnek, akiknek valójában sikerült, de a mutatóujjamat mertem volna rátenni hogy Tabáni István nyeri az egészet (Azt hiszitek nem komoly? Nem tudnám írni tovább a blogot O_O)

   Azért a döntőt is megérte nézni. Legalább rájöttem hogy a Magdi anyus nem vész el, csak átalakul. Legalábbis Kapocs Zsóka néni testében ott volt végig az elsősorban és volt lehetőségem többször is megszemlélni. :') Utasi Árpinak, az első széria nyertesének is kegyetlenül bonyolult szerepet adtak, abba a pár sorba jó hogy nem akadt bele.
Aminek örültem, az a Kávészünet együttes jelenléte (miután Horváth Tamásban eléggé csalódtam) és megható volt a végén a "We are the world", amiben a még a válogatáskor kiesett tolószékes fazon is szerepelt.
Kedves volt Buciéktól, meg a zsűritől is, hogy mikor Isti belesült a dalába, egész este ezen lovagoltak. Biztos jól esett neki. Bár elképzelhető, hogy számára ez volt akkor a legkissebb probléma.

Úgy összességében nem volt egy különleges lezárása egy ilyen szériának, a celebhullámot eltekintve olyan volt mint egy középdöntő. Ami biztos, hogy István érdemelte meg leginkább a főnyereményt. Titokzatos és romantikus karakterét beteljesítette a tehetsége, ami szegény néhai Mercury bá'éval vetekszik. Tehát, a Firkászok blog gratulál, István! Szép volt, és így tovább!

A bejegyzés trackback címe:

https://firkaszok.blog.hu/api/trackback/id/tr591611218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fodri · http://aprochef.blog.hu/ 2009.12.21. 17:38:06

Tehetsége Mercuryéhoz hasonlítható?Nem tudom, nem néztem a műsort, de azért ez merész kijelentés...:)

DanielRock · http://haikupower.blog.hu 2009.12.21. 20:30:45

@Fodri: csak guglizz a válogatón a szereplésére, kajak mintha Mercuryt hallanád
süti beállítások módosítása