Az igazi celebek

Címkék: celeb közélet

2009.06.21. 18:27

Sziasztok!

Rita vagyok még mindig, ha nem tudnátok barna a szemem, és fehér a fogam - nem úgy mint nektek. Dani most is valami jó csajjal hetyeg, és megkért engem, hogy ezt a bejegyzést én írjam meg. Én meg nem tudtam ellenállni a bájos mosolyának. (L)(L)(L)<333333
Csak annyit üzent nektek hogy "Elnézést, ez buta liba csak most fog helyettesíteni", ami vicces, mert nem is emlékszem hogy lenne libája. X)

 

Szóval... Mint azt már kiderítettük, a celebeket - mint a legtöbb jó dolgot a világon - nem mi magyarok találtuk ki. A tehetséges emberek bálványozása a '60 -as évekre is visszamegy, de én szeretnék inkább a jelenről beszélni, hisz a régi idők óta a celebek egyre nagyobb kultusznak örvendenek. Az igazi celebek ma többnyire Amerikában élnek, pazar körülmények között

Paris Hilton

Ő maga a celeb szó megtestesülése. Édesapja befektetett pénzéből kitellik, hogy a kutyája csinosabban öltözködjön mint ő maga, márpedig neki se lenne elég a Narnia sorozatban szereplő ruhásszekrény a ruháinak tárolására.
Az Ő élete minden hozzám hasonló lány álma. Mindene van neki ami kell, hetente új pasija van, minden bulira soron kívül bejut, csinos, trendi, kurvásan viselkedhet akárhol, állandóan ő van a figyelem középpontjában... bárcsak ő lenne az anyukám :(

 


Brad Pitt

Most nézzétek meg, hát nem cukiiiiii?! X3333 (L)(L) Esküszöm, ha ilyen testem lenne, folyton tojást sütnék rajta X33

Egyébként igen, ő az, akinek a média nagyon sokat köszönhet. Fergeteges színész, elképzelhetetlenül jó modell, és tökéletes botrányhős! Másra se várok egész héten, minthogy megtudjam, hogy most a kislámpát verte oda Angelinának, vagy a... júúúúúúúúúúújjjjj, ki se mondom X3X3X3X3X3

Neki is mindene megvan ami kell... de néha úgyérzem neki elege is van az állandó rajongásból. Attól félek, hogy az állandó rajongók által okozott stressz egyszer meg fogja ölni...... dehát, most nem... CUKIIIIIIIIIII?! X3
 

Szóval. Rita voltam, a hátam ott van, ahol a hasam fordítva. Remélem megértettétek hogy milyen nehéz lehet egy celebnek, és nem viszitek túlzásba a rajongást.

A bejegyzés trackback címe:

https://firkaszok.blog.hu/api/trackback/id/tr171199219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása