Magyar celebek

Címkék: celeb közélet

2009.06.21. 12:08

A celeb szó az angol "celebrated" szóból származik. Pár éve még a szó szülőhelyén is gáz volt ezt a kifejezést használni, de mára a média ráerőltette édes hazánkra is.

Mi is az a celeb... konkrétan?


A médiasztárokat hívjuk celebnek, akiknek ha kameráról van szó, adrenalintúltengésük van, mert rájönnek hogy véletlenül nincs egy sem a közelükben. Két dolog motiválhat egy celebet, az egyik a pénz, a másik a hírnév. Előfordulhat hogy valakinek mindkettő sikerül, viszont van aki középszerű celeb lesz, aki simán letojja a nem-celebeket.

Szeretném bemutatni Ritát.

Ez a bájos fiatal hölgy kivülről belülről ismeri a médiaszemélyeket, mindig tudja hogy jelenleg a Mónika showban vagy a Joshi Bharat showban fognak-e verekedni, és mindig friss információi vannak arról, hogy melyik celebnek milyen állagú volt a legutóbbi széklete.
Rita felajánlotta, hogy szakmai tapasztalatait a celebfigyelés iránt megosztja velünk azzal, hogy elmondja nekünk a véleményét róluk.

 

Had mutassak be pár magyar hírességet for teh lulz alapon.

Havas Henrik

Illetve Havas tanárúr. Ő az, aki valószínűleg akarata ellenére lett az ország népszerű sztárja. Magatartása példás, ő mindent kitűnően tud, más pedig nem tud semmit... szerinte. Igen, ha belegondolok tökéletes tanár lehetett. Nem is érti az ember hogy hogy kerülhetett médiába eme példás úriember, azt meg végképp nem, hogy hogy lett celeb. Botrányos őszintesége mellett valahogy mindig ott volt média pályafutása során ahol utólag nem akart lenni. Ő azon szomorú kivételek közé tartozik, akit csak a karrierje motivált.

 

 

 

Rita:

Az én nevem Rita, és Havas tanárúr viselkedése felháborító! Hogy nem sül le a bőréről a kép, hogy szegény Kelemen Annát leégeti egy egész ország előtt, pedig ő nagyon példásan élt előtte! Nem is értem miért követem... talán azért, mert olyan mókás gesztusai vannak.

 

Fekete Pákó

Az ember azt hinné hogy a magyar celebek közt csak magyarok vannak, de most ittvan ő, a fekete, de szívében magyar, csalogányhangú, profi boxoló, vicces hulye kocsog, akit - mint egy rabszolgát - bárkinek bármilyen feladatra el lehet adni. Úgy is lehetne hívni, hogy a média hű szolgája. Én elsőnek a Balázs showban láttam, amikor elsőnek kapott össze Uhrin Benedekkel (aki azért szintén megérne egy misét, de neki nemes céljai is vannak... komolyan). Úgy emlékszem rá, mintha tegnap lett volna, hisz az volt számorma az első celeb-botrány amit éltem. Pákónak sok emlékezetes húzása volt, megmutatta fenekét, lenyomott egy fake verekedést, csokipéniszt ajándékozott a többi celebnek, rejtélyes ellentéte volt egy egykori villa-lakóval amit csak szintén csak az egész ország előtt tudott lerendezni stb. Szerintem őt csak a hírnév motiválja, hogy kitárja megromlott lelkét egy ország előtt.

Rita:

Az én nevem Rita, ha valaki nem tudná, és én szeretem Pákót.  Legalább olyan vicces mint Győzike, vagy Paris Hilton. A "Celeb vagyok..."-ban meglepő volt hogy ott láttam, még számomra is váratlan volt! Majd megszakadtam amikor beszólt Indiánnak a reggeliben a sajátos nyelvezetével, és hangnemével. A box-al se lett volna baj, csak rossz taktikát választott. Viszont a menekülés szinte tökéletesen ment neki, haha. A lényeg, hogy nincsen baj Pákóval, örülök hogy valaki az én humoromnak megfelelő szinten tartja a médiát.

 

A következő beszámolómban elmondjuk véleményünket arról, hogy külföldön miképp megy a dolog.

A bejegyzés trackback címe:

https://firkaszok.blog.hu/api/trackback/id/tr171198480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása