Akik ismernek engem, tudják hogy szeretek minél több dolgot kipróbálni, aminek az alapja a kreativitás szabadon engedése, illetve dolgok amiket művészeteknek is hívnak. Amióta élek, sok dolgot kipróbáltam. Írtam, költöttem, énekeltem, táncoltam, színészkedtem, gitároztam, de van egy dolog amiben azt hiszem megtaláltam önmagam. Ez a fotózás, amit lassan 3 éve művelek. De van pár dolog, amit még senkivel se közöltem... eddig.

 

 Először is...

Amikor elkezdtem, nem tudtam semmit

Ezt úgy kell érteni, ahogy írom. Csakis meglátások alapján fényképeztem, próbáltam olyan képeket csinálni, mint amilyeneket a magazinokban láttam. Ezek ráadásul telefonnal készültek. Mindenki csak dícsérte őket, pedig semmi tudásom nem volt benne, és ezért utólag nagyon furcsán érzem magam. Vaktyúk is talál szemet módon nyomogattam Sony Ericsson k800i típusú, "fotóművész" marketinges nevet viselő mobiltelefonom kamerájának exponáló gombját, mit se tudva dolgokról amik tényleg feltétlenül szükségesek. Rendben, van aki élete végéig így fotózik, és elismert, de nekem már nem esik olyan jól, ha olyanokat dícsérnek, amivel nem is dolgoztam eleget hogy rászolgáljak.

Újabban néha emberi állványzatot használok

Ennek a pontnak lehet nincs jelentőssége, de meg szeretném említeni. Fotós tanítványom, Koncz Márk segítségét kérem néha, hogy az én beállításaimmal süsse el a fényképezőgépet. Ilyenkor a kompozíció nagyrészt az én érdemem, de Márkót is dícséri. Egyszer fogok állványt vásárolni, rászánom magam, hogy ekkora áldozatot hozzak.

Nem magam miatt csinálom

Nagyon örülök, hogyha egy szép képet sikerül készítenem. De a főbb célom, a megosztás. Megosztani az interneten, az összes emberrel akinek lehetősége van látni. Szeretnék érzéseket kiváltani az emberekből, boldoggá vagy szomorúvá tenni őket művészetem által. Csak akkor vagyok elégedett, amikor ez sikerül, és amikor hirdetem magam, csakis ez motivál.

A gallériám elérhető itt: danielrock.deviantart.com/gallery/

A bejegyzés trackback címe:

https://firkaszok.blog.hu/api/trackback/id/tr621478729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása