Új telefonom van

Címkék: mobil szerkesztőkről

2009.12.05. 22:08

http://mobiltippek.files.wordpress.com/2009/04/lgkp500a.jpgOké, különben életben vagyunk, csak így az ünnepek előtt elég sok elfoglaltságom van még nekem is, képzelhetitek hogy Ennának akinek átlag kevesebb a szabadideje most mennyire érhet rá. :D

De minden rosszban van valami jó is, hisz holnap jön a Mikulás, és én előajándékként megleptem magam egy telefonnal, titeket meg egy hasznos cikkel. Ez, a képen látható LG KP500, a legjobb telefon ami valaha volt nekem. Srácok, nem is képzelitek milyen élmény egy ilyesmi telefonra áttérni a nyomógombos telefonok után. A folytatásban, véleményem a telefonról, és arról miért érdemes áttérni egy hasonlóra

Kinézet és interaktívitás

Ha egy nyomógombos telefonunk van, észrevehetjük, hogy a mobil elég nagy részét a billentyűzet foglalja el. Ez jó volt így egy ideig, de az emberek úgy látszik rádöbbentek, hogyan lehetne MÉG jobb. Azzal, hogy elérték, hogy a telefon teljes egésze egy interaktív kijelző legyen nem csak modern dizájn érzését keltik, de a felhasználói élményt nagyon feldobják. A színvilága is elég gazdag, az embert tényleg képes feldobni néha napján.

Végtelenségig fokozható lehetőségek

Atelefon többek közt két elég új technológiával rendelkezik. Az egyik az előbb említett érintőképernyő, a másik a motion control.
Az utóbbi egy elég egyszerű dolog, hogy érzékeli a telefon helyzetét, és alkalmazástól függően másképp viselkedik - már ha viselkedik. A Sony Ericsson valamelyik Walkman mobilnál érdekesen oldotta meg, hogy rázással lehetett zenét váltani.
Az előbbiről már tudjuk hogy mennyire forradalmi ötlet, de a felsorolt dolgok csak egy hangyalábnyi része a végtelen lehetőségeknek, amiket lehet művelni vele. Újféle alkalmazásokat, játékokat lehet létrehozni a telefonra, sőt az én telefonom olyat is tudsz, hogy ha mondjuk SMS-t írsz, akkor kézzel leírod a betűket, és felismeri a telefon.
Személyes kedvenc alkalmazásom, a telefonba épített Rajztábla. Az ábrán látható rajzot én csináltam. Ennát megkérdeztem, és ő rábólíntott arra, hogy az illusztrációt a cikkeinkhez én csináljam, tehát fogtok még ilyet látni xD

Ár

Megemlítendő az ominózus mobilról, hogy nagyon olcsó! 25 000-ért vettem a Vodafone-nál (törzsvodás vagyok, csak egyszer volt T-mobile ^^) és ahhoz képest hogy 2 éve egy nyomógombos, sokkal kevesebb dolgot tudó telefonom is ennyi volt anno.

Összegezve, rossz tulajdonságot alig találni benne... esetleg az, hogy ez a telefon nem zenére van hangolva, tehát akinek ez szempont az ebben csalódhat. Az érintőképernyős telefonok sok áramot is fogyasztanak, ami azt jelenti hogy sokat kell a töltőre rakni (bár én USB-n szoktam tartani, így nem fogyaszt plusz áramot).
Meg igazából egyelőre eléggé túl szép így hirtelen, hogy igaz legyen, remélem nem fogok később se csalódni.

A bejegyzés trackback címe:

https://firkaszok.blog.hu/api/trackback/id/tr271576826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása