Boldog Karácsonyt!

2009.12.24. 11:40

Eljött! Itt van az év vége, amikor az egész világ ünnepel és boldogan eszik a káposztáskalácsot este hét órakor, miközben a TV-ben vmi Danny DeVito-s film megy. Szopogatják a halászlét és felvágják a szülinapi tortát a májgyilkos likőrrel töltött szaloncukorral feldíszitett fa körül. Nem ismerős? Mert én ünneplem így a Karácsonyt, mivel én Szenteste születtem! Gondoltam megemlítem, mert ritka faj vagyok ám és valójában jól is esne pár felköszöntés. ^^

Bár elég sokszor használtam az év ezen szakaszában lévő vallási ünnepnek a keresztény változatát, tartsuk tiszteletben a többi vallás ünnepeit is! Ennek révén, jöjjön egy eléggé vallás-semleges dal, ami mégis megadja az ünnepi hangulatot, akármelyik vallást képviseled.

DanielRock




Szellemes Karácsonyt!
Elemes zseblámpát, világító matracot, bort, búzát, békességet, porszívót és turmixgépet, tűlevelű lóherét, és Békés Boldog Szentestét!

Hasonlóképpen szeretnék én is boldog karácsonyt kívánni minden olvasónknak! Jó fadíszítést, ajándékbontogatást és zabálásokat ebben a pár napban (mert ugye azt is kell:D) És boldog szülinapot azoknak, akik karácsonykor születtek:)   

Itt egy régi, de jól ismert dal, remélem nem kell bemutatnom:P
Enna

A bejegyzés trackback címe:

https://firkaszok.blog.hu/api/trackback/id/tr41620218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása