Top 5 PC játék

2010.01.01. 16:10

Az előző évben érdekes módon nem sok újdonsággal tört elő a játékipar. A listán van adaptáció, szériafolytatás, de igazából egyik se olyan nagy újdonság. Szóval az idei mezőnyben a versenyzők számomra eléggé egyforma eséllyel indultak, így vérrel és könnyekkel is csak 5-öt tudtam összeszedni.

 

 


1. Batman: Arkham Asylum
2. Call of Duty: Modern Warfare 2
3. The Godfather 2
4. Prototype
5. The Sims 3

   Oké, különben Marvel párti vagyok és igazából engem a Sötét Lovag nem nyűgözött le, de a listában ezt nem is figyeltem, mert a játék egyébként kitűnő. Imádnivaló grafika, hangok, innovatív harcrendszer, minden ami egy hasonló akció game-hez kell. A CoD: MW 2-őt sokan lehúzták szerintem teljesen ok nélkül. Bár tényleg sok volt a hasonlóság a MW 1-hez, de ami jó, azt miért ne adhatnák el, valamivel felturbózottabb rendszerrel? Jó ez, tessék vele játszani! A Godfather 2 volt az egyetlen a listában amit sajnos nem tudtam kipróbálni hosszabban, egyedül haverom mondta, hogy ácsi, ez még a Prototypenál is jobb... szóval, bízok a véleményében. A Prototype egy hihetetlenül zsír "rosszfiú" szimulátor, és tulajdonképp ez az egyetlen idei újdonság. Az ember benyomja, és játszik vele. Mondhatni retro, régen volt az ember így egy játékkal. A Sims 3-hoz nem kell sok komment, mindenki jól ismeri. Ahogy a reklámjában is szólt, a lehetőségek benne szinte végtelenek.
   Oh, és szeretnék külön díjat átadni a Plants vs. Zombies-nak. Kegyetlenül agyament játék, nem törekszik a lista legelejére, de megérdemli hogy megemlítsék.

De még mindig úgy érzem, hogy valamit kéne még mondanom, nehogy azt mondja itt nekem mindenki, hogy "nem is voltak ezek rosszak"... hát tényleg nem rosszak! Egyszerűen már elég nehéz újat felmutatni, és ezt én tiszteletben is tartom a játék készítőinél. Bár a PC játékok jövője se túl bíztató

A bejegyzés trackback címe:

https://firkaszok.blog.hu/api/trackback/id/tr871627310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása