Top filmek 2009

Címkék: film

2010.01.01. 13:00

2010, boldog új évet srácok!
Úgyhogy ha már ez a "szakterületem" (igaz, Dani?:D) itt egy kis összefoglaló az óév legjobb filmjeiről... Még nem késő megnézni őket!:D

 

 


10.Nászajánlat
Egy jó kis vígjáték Sandra Bullock-kal a legvégére hagyva: a szülinapomon néztük, és nem mondom hogy rossz volt, sőt, de azt hogy annyiranaggyonjó. A kezdő hangulatot viszont megadja, és többször is mosolyt csal az ember arcára, kikapcsolódásnak szuper.




9. Angyalok és démonok

A híres Da Vinci kód folytatása Tom Hanks-szel, vagyis inkább előzménye: akinek az tetszett, mindenképpen nézze meg (bár, az első rész talán tényleg jobban sikerült).

8. Végső állomás 3D
Már senkinek nem újdonság a Végső állomás, nade 3D-ben azért mégiscsak más lehet az összes mód, ahogy utoléri a "végzet" a szereplőket (én sajna nem láttam:D)

7. Elcserélt életek
Angelina Jolie alakításával egy megdöbbentő igaz történet, és a tehetetlenség, az elfojtott düh légköre ott uralkodik végig, az egész film alatt. Nem olyan könnyű megemészteni, szóval csak csínján vele.:)



 

 

 

 

 

 

6. Paranormal activity
Az ember amint elkezdi nézni, azt hiheti, igaz történet az egész, főleg a kézikamerás felvétel miatt - és talán ez a leghátborzongatóbb a filmben. Mivel nekem jóelőre szóltak, hogy ne ezzel a hozzáállással nézzem, nem volt valami félelmetes; de ha bele tudod élni magad a szereplők helyzetébe, az biztos hogy napokig nem fogsz majd tőle aludni.

 

 

 

 

 

 

 

5. Becstelen brigantyk / Gettómilliomos:
Talán mindkettőt előkelőbb helyre kellett volna sorolnom, mivel mindkettő nem kis port kavart a filmes szakmában, de egyiket sem láttam, úgyhogy meg kell elégedniük az 5. hellyel. Az előbbi Brad Pitt alakításával a 2. világháborúban játszódik egy nácik ellen alakult bandával, utóbbi pedig egy nyomornegyedből felemelkedő vetélkedőnyertes fiúról szól.

4. Michael Jackson: This is it
Természetesen, miután az év szenzációja volt Michael halála, az év egyik kasszasikere lett a film is. A popcsillag utolsó koncertfelvételeit láthatjuk, és az effektusok és a csillagpor mellett mindenki eldöntheti magának, vajon Michael egészséges volt, vagy tényleg betegen, kényszerből indult volna arra a turnéra?

 

 

 

 

 



3. District 9
Akár első helyre is tehettem volna, ha nem nézem meg az Avatart, vagy nem számítanak a vígjátékok, de az ismertetőmet olvasva már gondolom rájöttetek, nekem mennyire tetszett. Nem az a tipikus ufós film, sokkal inkább elgondolkodtató és mégis sokkoló, egyáltalán nem "amcsis" történettel. Nézninézninézni!:)

2. Másnaposok
Az év vígjátéka! A mozis verziót láttam, így együtt nevettem azokkal, akik a felvételen is hallatszanak. A történet egy legénybúcsúval és egy átmulatott éjszakával indul, majd szépen, fokozatosan bontogatják ki a szálakat mi is történt, persze egyre nagyobb poénokkal. Kötelező! :)

1. Avatar
Nem véletlenül ez a film nyerte el az első helyet: én magam is láttam és csak annyit mondok, menjetek és nézzétek meg, addig amíg még vetítik. :) Sajna nem 3D-ben láttam, de ha így, "mezei" moziban is ennyire lenyűgöző volt... James Cameron, gyengébbek kedvéért a Titanic rendezője, nem kímélt pénzt (237 millió dollár) és időt (1994óta - ergo 15 év) a film elkészítésére - de megérte.


 

 


+ 1 bónusz: Hannah Montana, a film - Ne! Ne nézzétek meg!:D XD

A bejegyzés trackback címe:

https://firkaszok.blog.hu/api/trackback/id/tr381633662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fodri · http://aprochef.blog.hu/ 2010.01.02. 20:37:29

Nálam is az Avatar az év filmje,egyszerűen lenyűgöz még most is.A lista tagjaival nagyjából egyet is értek.Én még A Pankrátor-t is betenném a Top 10-be, de nem vagyunk egyformák. :)

Fodri · http://aprochef.blog.hu/ 2010.01.03. 10:20:10

A Pankrátort én idén láttam azért mondtam ebbe a listába...xD

DanielRock · http://haikupower.blog.hu 2010.01.03. 13:55:42

@Fodri: csak nézem, hogy nem ismerős ez a film... xD
süti beállítások módosítása