Mitológiában előfordult már egy hasonló eset. Héphaisztos, a kovácsmesterség és a tűz istene volt az első, aki agyagból kigyúrta Pandorát, majd annyira tetszett neki, hogy elvette feleségül. Amikor kissebb koromban olvastam erről, ezt is megnevettem, de a görög istenek legendásan hülyék voltak, most meg egy emberről van szó, a történet gyengébbik nemű szerepét meg egy Nintendo DS konzolra kijött videójáték karaktere tölti be.

  A szerelem tényleg kiszámíthatatlan. Megtalálhatod a buszon, kávézóban, diszkóban, de akár az út szélén is. De ők legalább élőek (jó esetben), megfoghatóak... tehát úgy, ahogy az írva vagyon, meg így találták ki.
  A Love Plus egy randiszimulátor program, amit csak NDS-re adtak ki. Személyesen nem teszteltem, mivel nemigazán van ilyen konzolom. De amúgy is csak japánul jött ki. A játékban 3 női karakterrel lehet randizni, számomra ismeretlen módon (utána néztem, mégse lettem okosabb). De mégis hatásos lehet, ha ezt a férfit így elcsábította.

A szerelmes csók meg számomra elég abszurd kinézetűre sikeredett.

Azt olvastam, hogy annyi előnye mégis van a játéknak, hogy ad egy kevés tapasztalatot és nem érezzük magunkat annyira szégyenlősen, ha igazi randira kerül sor. Szóval nem értem, ez a férfi nem is néz ki olyan nagyoncsúnyán, a tapasztalataival talán igazi Casanova is lehetne belőle... a myVIP Randin legalábbis sikere lenne.

A bejegyzés trackback címe:

https://firkaszok.blog.hu/api/trackback/id/tr361558718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása